Specjalista ds. księgowości i rozliczeń w branży budowlanej
Twój zakres obowiązków:
- Księgowanie faktur sprzedażowych: krajowych, WDT, Eksport
- Księgowanie faktur zakupu towarów i materiałów: krajowych, WNT, Import
- Księgowanie faktur kosztowych
- Weryfikowanie dokumentów kosztowych pod względem formalno - rachunkowym, możliwości rozliczenia w kosztach działalności miejsca powstawania kosztu do odpowiedniej dekretacji, zasadności poniesienia danego kosztu
- Dekretowanie i księgowanie dokumentów księgowych zgodnie z obowiązującymi przepisami wynikającymi z ustawy o rachunkowości oraz ustaw podatkowych o VAT i CIT,
- Sprawdzanie wejść i wyjść magazynowych. Porównywanie magazynu od strony handlowej i księgowej.
- Sprawdzanie raportów dobowych i miesięcznych z kasy fiskalnej z wystawionymi fakturami fiskalnymi i ewidencją JP
- Współpraca w zakresie merytorycznym z zewnętrzną Główną Księgową
- Księgowanie dokumentów magazynowych: PZ, WZ, RW, PW, MM
Nasze wymagania:
- wykształcenie wyższe (rachunkowość i finanse/ ekonomia)
- min. 1 rok doświadczenia w pracy w dziale księgowym
- doświadczenie w księgowaniu faktur
- umiejętność praktycznego stosowania przepisów prawa podatkowego oraz Ustawy o Rachunkowości
- znajomość systemu finansowo-księgowego COMARCH OPTIMA
- dobra znajomość programu Microsoft Excel oraz pozostałych programów pakietu MS Office
- samodzielność w działaniu
- skrupulatność
- terminowość
- rozwinięte umiejętności komunikacyjne
- sumienność w zakresie wykonywanych zadań
- otwartość na pracę w dynamicznym środowisku pracy
- umiejętność współpracy w zespole
- nastawienie na poszukiwanie rozwiązań
- mile widziane: certyfikaty w zakresie rachunkowości (SKwP)
- mile widziane: znajomość zagadnień podatkowo-księgowych w zakresie branży budowlanej
To oferujemy:
- zatrudnienie na podstawie umowy o prace w firmie o uznanej pozycji – jeden z liderów w swojej branży w Polsce
- duży wpływ na procesy realizowane w organizacji
- przestrzeń do samodzielnego działania i inicjatywy – stawiamy na ludzi i swobodę pracy
- inwestujemy w rozwój kompetencji pracowników – szkolenia i kursy
- stała współpraca z ekspertką – duży potencjał do rozwoju kompetencji własnych w księgowości i finansach – wiele osób rozwinęło się pod jej okiem
Benefity:
- Dofinansowanie szkoleń i kursów
- Ubezpieczenie na życie
- Elastyczny czas pracy
- Zniżki na firmowe produkty i usługi
- Spotkania integracyjne
- Firmowa biblioteka
- Brak dress code'u
- Kawa / herbata
- Świętowanie urodzin
- Możliwość uzyskania uprawnień
To oferta dla Ciebie? Wyślij swoje CV na e-mail rekrutacja@suez.com.pl. Pamiętaj o dołączeniu klauzuli:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie i archiwizację przez SUEZ Izolacje Budowlane Sp. z o.o. moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dn. 29.08.1997 o Ochronie Danych Osobowych, Dz. U. Nr 133 poz. 883).