BEZPIECZNE ZAKUPY
Zwroty i reklamacje
Pomoc SUEZ
Nie znalazłeś potrzebnych informacji?
ZadzwońZmieniłeś koncepcję? Chcesz oddać zamówiony towar?
Nie ma problemu. W Suez masz 14 dni na zwrot towaru. Poniżej znajdziesz informacje co zrobić w takim przypadku.
Zgłoś chęć zwrotu
wypełniając elektroniczny formularz:
- Klienci zarejestrowani: zaloguj się na konto i kliknij "zwróć towar" przy odpowiednim zamówieniu
- Klienci niezarejestrowani: wejdź na stronę suez.com.pl/zwroty i odszukaj zamówienie wpisując jego numer i swój adres e-mail
Przygotuj przesyłkę
Spakuj produkty i zabezpiecz je przed poruszaniem się na czas transportu
Dołącz do paczki wydrukowany formularz zwrotu. Jeśli nie posiadasz drukarki możesz dołączyć paragon lub kartkę z numerem zwracanego zamówienia.
Wyślij przesyłkę
Adres: Magazyn SUEZ, ul. Langiewicza 18, 35-021 Rzeszów
Na przesyłce w widocznym miejscu umieść adnotację „ZWROT"
Rozpatrzenie zwrotu
Nasz specjalista rozpatrzy Twój zwrot. O statusie zwrotu będziesz informowany mailowo.
Zwrot płatności realizujemy zwykle w ciągu 7 dni roboczych od zaakceptowania zwrotu.
Zgłoszenie zwrotu przez elektroniczny formularz przyśpiesza jego realizację. Nie wysyłaj zwrotu bez wypełnienia formularza!
Pamiętaj! Nie wszystkie produkty można zwrócić. Na kartach towaru w naszym sklepie znajdziesz informację czy produkt podlega zwrotowi.
Dodatkowo do zwrotu nie są uprawnieni przedsiębiorcy prowadzący działalność związaną z budownictwem (wpis w PKD). Jeśli nie spełniasz warunków ustawowych do zwrotu zakupionego towaru - nie przejmuj się. Umożliwiamy zwrot towaru pozostałym klientom, zatrzymując 10% wartości netto zakupionego towaru powiększoną o VAT na koszty obsługi takiego zwrotu.
Masz problem z zakupionym produktem bądź usługą? Chcesz złożyć reklamację?
Błędy, uszkodzenia oraz opóźnienia zdarzają się każdemu. Zespół SUEZ codziennie pracuje nad tym, by zminimalizować ryzyko takich incydentów. Jeśli jednak potrzebujesz złożyć reklamację, poniżej znajdziesz informacje, jak postępować w takiej sytuacji.
Zgłoś reklamację
wypełniając poniższy
elektroniczny formularz.
Zadbaj o to, aby formularz zawierał możliwie najdokładniejsze informacje na temat przedmiotu reklamacji.
Już na etapie wypełniania formularza rekomendujemy przesłanie dokumentacji fotograficznej, która znacznie przyspiesza proces reklamacyjny.
Sprawdź skrzynkę mailową
Na podany przez Ciebie w formularzu reklamacyjnym adres e-mail wyślemy Ci potwierdzenie przyjęcia przez nas Twojego zgłoszenia reklamacyjnego.
Obecność wiadomości e-mail od nas w Twojej skrzynce odbiorczej gwarantuje, że Twoje zgłoszenie jest przez nas procedowane.
Rozpatrzenie reklamacji
Dedykowany specjalista z naszego zespołu analizuje Twoje zgłoszenie i podejmuje odpowiednie działania w celu rozwiązania problemu.
Informacja zwrotna
Po rozpatrzeniu reklamacji otrzymasz informację zwrotną odnośnie wyników procesu reklamacyjnego i ewentualnych dalszych kroków.
Wszystkie zgłoszenia reklamacyjne, bez względu na rodzaj reklamacji, przyjmujemy WYŁĄCZNIE za pośrednictwem poniższego formularza:
Zauważyłeś, że pudełko jest zgniecione, podziurawione lub łatane taśmą klejącą?
Jak najszybciej zgłoś ten fakt przewoźnikowi, który dostarczył Ci paczkę:
- Inpost +48 722 444 000
- DPD +48 22 577 55 55
- FEDEX +48 22 211 80 00
- apaczka ogólny +48 22 380 30 70
- Raben + 48 17 875 21 14
- Rohlig SUUS +48 17 785 68 33
Po przyjeździe kuriera spiszcie protokół szkody, pamiętaj o zrobieniu dokumentacji zdjęciowej uszkodzeń. Nie zwlekaj, czas od dostarczenia przesyłki do zgłoszenia szkody jest bardzo istotny i ma wpływ na pozytywne rozpatrzenie reklamacji u przewoźnika.
Masz pytania?
tel. +48 573 580 858 (Pn-Pt 7:00-16:00)