BEZPIECZNE ZAKUPY
Zwroty i reklamacje

Pomoc SUEZ
Nie znalazłeś potrzebnych informacji?
ZadzwońZmieniłeś koncepcję, chcesz oddać zamówiony towar?
Nie ma problemu. W Suez masz 14 dni na zwrot towaru. Poniżej znajdziesz informacje co zrobić w takim przypadku.
Zgłoś chęć zwrotu
wypełniając elektroniczny formularz:
- Klienci zarejestrowani: zaloguj się na konto i kliknij "zwróć towar" przy odpowiednim zamówieniu
- Klienci niezarejestrowani: wejdź na stronę suez.com.pl/zwroty i odszukaj zamówienie wpisując jego numer i swój adres e-mail
Przygotuj przesyłkę
Spakuj produkty i zabezpiecz je przed poruszaniem się na czas transportu
Dołącz do paczki wydrukowany formularz zwrotu. Jeśli nie posiadasz drukarki możesz dołączyć paragon lub kartkę z numerem zwracanego zamówienia.
Wyślij przesyłkę
Adres: Magazyn Suez, ul. Langiewicza 18, 35-021 Rzeszów
Na przesyłce w widocznym miejscu umieść adnotację „ZWROT"
Rozpatrzenie zwrotu
Nasz specjalista rozpatrzy Twój zwrot. O statusie zwrotu będziesz informowany mailowo.
Zwrot płatności realizujemy zwykle w ciągu 7 dni roboczych od zaakceptowania zwrotu.
Zgłoszenie zwrotu przez elektroniczny formularz przyśpiesza jego realizację. Nie wysyłaj zwrotu bez wypełnienia formularza!
Pamiętaj! Nie wszystkie produkty można zwrócić. Na kartach towaru w naszym sklepie znajdziesz informację czy produkt podlega zwrotowi.
Dodatkowo do zwrotu nie są uprawnieni przedsiębiorcy prowadzący działalność związaną z budownictwem (wpis w PKD). Jeśli nie spełniasz warunków ustawowych do zwrotu zakupionego towaru, nie przejmuj się, umożliwiamy zwrot towaru pozostałym klientom, zatrzymując 15% wartości zakupionego towaru na koszty obsługi takiego zwrotu.
Zauważyłeś, że pudełko jest zgniecione, podziurawione lub łatane taśmą klejącą?
Jak najszybciej zgłoś ten fakt przewoźnikowi, który dostarczył Ci paczkę:
- Inpost +48 722 444 000
- DPD +48 22 577 55 55
- FEDEX +48 22 211 80 00
- apaczka ogólny +48 22 380 30 70
- Raben + 48 17 875 21 14
- Rohlig SUUS +48 17 785 68 33
Po przyjeździe kuriera spiszcie protokół szkody, pamiętaj o zrobieniu dokumentacji zdjęciowej uszkodzeń. Nie zwlekaj, czas od dostarczenia przesyłki do zgłoszenia szkody jest bardzo istotny i ma wpływ na pozytywne rozpatrzenie reklamacji u przewoźnika.
Zauważyłeś usterkę na produkcie? Wykonaj kilka zdjęć potwierdzających wadę i prześlij do nas na adres reklamacje@suez.com.pl
Masz pytania?
tel. +48 573 580 858 (Pn-Pt 7:00-16:00)